Sprogkursus Malta
Uncategorized

Magisk sprogkursus på Malta

Drømmer du om at tage på sprogkursus samtidig med at du oplever sol, strand og varme? Vi har talt med Zara, der sidste sommer rejste med EF sprogrejser til Malta for at forbedre sit engelske.

Malta sprogkursusNavn og alder:

Zara, 19 år

Hvornår og hvor har du været henne?

Jeg har været på sprogrejse i 3 uger i sommerferien. Jeg rejste til Malta, nærmere bestemt byen St. Julians. Efter jeg havde bestilt min tur var jeg virkelig nervøs over, hvad der ventede mig i Malta. Normalt når jeg rejser alene, er det fordi jeg skal hen til en familiemedlem eller folk jeg kender.

Men Malta var det sted, hvor jeg for første gang skulle være alene, så det var en ret stor beslutning jeg tog. Men jeg fortryder ingen del af det, da det har været en virkelig fed oplevelse.

Hvad var det bedste ved sprogrejsen?

Det bedste ved turen har selvfølgelig været folk jeg har mødt dernede. Jeg har fået en masse nye venner og jeg mødte også bare en masse søde mennesker generelt.

Man skal ikke være bange for, om man vil få venner, fordi med EF så er du garanteret for at ihvertfald få en god ven, da der er alle mulige forskellige af typer mennesker.

Fortæl om en oplevelse du aldrig vil glemme?

Den fedeste oplevelse, som jeg aldrig vil glemme er helt klart skoletiderne, da jeg havde en virkelig fantastisk lærer og klasse. Vi har haft nogle virkelig fede timer sammen, og der var slet ikke et øjeblik, hvor vi ikke lo sammen eller havde det hyggeligt. Jeg ved det – hvorfor lige klassen? Men det er simpelhen fordi det var en af de bedste oplevelser som jeg havde hver dag i de 3 uger jeg var der.

Vil du lære mere om Malta? Her er til grunde til at elske Malta.