sprogkursus england
Uncategorized

På egne ben i Brighton

Sofie husker tilbage på sin sommer i Brighton med længsel og gode minder. Vi har mødt hende til en snak om, hvorfor hun tog alene afsted på sprogkursus, og hvad det var det bedste ved turen.

emilie sprogkursus

Navn og alder:

Sofie, 17 år

Hvornår og hvor har du været henne?

Jeg var i sommeren 2016 i Brighton England i 3 uger.

Hvilke overvejelser havde du inden du tog afsted på et sprogkursus?

Inden jeg bestilte min rejse overvejede jeg, om jeg skulle tage af sted alene eller sammen med en veninde. Jeg valgte at bestille min rejse alene, hvilket endte med at være det rigtige valg for mig. Jeg var så nervøs inden jeg skulle af sted. Hvordan ville de andre jeg skulle rejse med være? Ville vi fungere sammen? Rejste alle de andre sammen med en ven? Det hele endte med at gå rigtig godt, alle var super søde, de fleste rejste alene så vi var alle sammen i samme bås. Når jeg tænker tilbage kan jeg ikke komme med én ting, der var det bedste.

Hvad var det bedste ved dit sprogkursus?

Alle de oplevelser jeg tænker tilbage på har været fantastiske. Jeg kan ikke komme på en ting der virkelig står ud. Jeg kan huske busturene til og fra byen. Men også festerne om aftenen.

Det er 2 år siden og jeg kan stadig huske det hele, og det tror jeg at jeg vil blive ved med.

 

Vidste du at…

… Brighton er blevet kåret som en af Englands bedste byer for unge og studerende

… Byen er særligt kendt for sin afslappede stemning og store diversitet.

… Du kan både bo hos værtsfamilie og på kollegie i Brighton

Bestil en gratis brochure i dag og start dit eget studieeventyr.