Uncategorized

Astas spanske eventyr

Malaga sprogkursus

Navn og alder:

Asta, 17 år

Hvornår og hvor har du været henne?

Jeg var i Malaga i sommerferien i 4 uger.

Hvilke overvejelser havde du inden du tog afsted på et sprogkursus?

Mine største overvejelser inden jeg tog afsted var om jeg ville kunne følge med i undervisningen og om jeg kunne snakke med min familie.

Hvad var det bedste ved dit sprogkursus?

Jeg kan ikke sige hvad der var bedst ved min tur, for det hele var fantastisk. Jeg mødte en masse søde mennesker og undervisning var god og stemningen på skolen var venlig og alle ville gerne hjælpe hvis man havde nogle spørgsmål.

Hvad var det bedste ved dit sprogkursus?

Det er svært at vælge en fantastisk oplevelse for hele min tur var fyldt med uforglemmelige oplevelser med venner og ture med skolen. Nogle af de bedste oplevelser var når vi i en gruppe tog til byen eller stranden og bare havde det sjovt og slappede af i det dejlige vejr.

Vidste du at…

… spansk er det andet mest talte sprog i verden? (kinesisk er faktisk nr 1!)

… hvis du bor hos en værtsfamilie får du et ekstra godt indblik i den lokale kultur, og bliver tvunget til at bruge dine nye sprogkundskaber i endnu højere grad?

… EF har mange destinationer, hvor du kan lære spansk, og ikke kun i Spanien. Tjek bl.a. Costa Rica ud!