malaga sprogrejse
Beretning, Uncategorized

Begynderspansk i Barcelona

Sprogkursus barcelona

Navn og alder:

Anastasia, 19 år

Hvornår og hvor har du været henne?

I sommeren 2017 var jeg i Barcelona.

Hvilke overvejelser havde du inden du tog afsted på et sprogkursus?

Jeg ville rigtig gerne forbedre mit spansk da jeg skal til eksamen til sommer. Jeg har før rejst med EF sprogrejser og synes det er en fed måde at lære et sprog på. Denne gang var jeg dog på et meget lavere level end før, og det gjorde oplevelsen lidt anderledes.

Hvad var det bedste?

Det bedste ved turen var de nye venner jeg fik. Jeg har stadig kontakt med folk fra både Holland, Tyskland , Frankrig og Italien. Jeg er også rigtig glad for de oplevelser vi fik sammen.

Fortæl om en oplevelse du aldrig vil glemme?

Der er ikke én bestemt ting jeg kan hive frem. Jeg vil ikke glemme stemningen, oplevelserne og menneskerne. Alle de små ting vi lavede i hverdagen betyder meget mere for mig.

Spansk for alle niveauer

Med EF sprogkurser kan du lære spansk, uanset om du starter helt fra bunden, eller allerede er ekspert. Du kan tage på sprogrejse med andre unge og en dansk kursusleder i Malaga, eller hvad med et helt studieår i Madrid?

Når først du er kommet afsted, kan du også få brug for et par tips til at blende ind som de lokale i Barcelona.

¡Buen viaje!