Beretning

Simons gensyn med vennerne

Simon Bjerg har været med EF sprogrejser på Malta – du kender ham måske fra YouTube, ellers kan du møde ham her, hvor vi har talt med ham om hans sprogrejse og den efterfølgende Reunion Party i København d. 26. august.

simonbjerg

Navn: Simon Bjerg

Alder: 16 år

Simon går i 1.g i Kolding og er netop vendt hjem fra 2 uger på Malta med EF Sprogrejser.

Var du spændt inden reunion?

”Det var stille og roligt, jeg havde holdt kontakt med flere fra turen, og havde aftalt at sove hos en af de andre drenge som jeg var blevet gode venner med på turen”

Hvad var aftenens højdepunkt?

”Da Anna (Briand, red.) og jeg stod bag DJ-pulten til SKINZ, det var fedt!”

Simon og Anna Briand backstage med Skinz

Hvad er det særlige ved de venner man får på en sprogrejse?

”Man lærer hinanden meget hurtigt at kende, fordi man er så meget sammen”

Vil du holde kontakt med dine EF-venner fremadrettet?

”Det er svært når man lige er startet i gymnasiet og alle bor i København. Men jeg snakker da med nogle af dem fra turen stadigvæk”

Skal du på sprogrejse igen?

”Ikke lige de næste år hvor jeg har travlt med gymnasiet, men jeg vil gerne ud og rejse bagefter”

Her kan du læse mere om dine muligheder for at komme på sprogrejse.

Du kan også tjekke Simons video fra Malta ud her

simonbjergvennerne
Simon og EF-holdet