Beretning, Uncategorized

Camillas reunion toppede alle forventninger

Efter Camilla kom hjem fra sin EF sprogrejse til Brighton var det klart, at hun måtte gense sine venner fra sprogkurset. Heldigvis var der arrangeret en kæmpe EF Reunion Party i København, som toppede alle forventninger!

Vi har talt med Camilla om EF Reunion Party 2017 og de helt særlige venskaber, som hun fik på sin EF Sprogrejse.

Navn: Camilla

Alder: 14

Camilla går i 8.klasse og var 3 uger i Brighton hos værtsfamilie

Camilla savner vennerne fra EF-sprogrejsen i Brighton

Var du spændt inden reunion?

”Jeg var mega spændt og vidste ikke helt hvad jeg forventede. Men jeg glædede mig meget, og var sikker på det ville blive en fed aften!”

Hvad var aftenens højdepunkt?

”Bare aftenen i sig selv! Alting var godt. Jeg stod næsten helt forrest til Skinz – det var fedt med livemusik!

Fik du snakket med alle dem du regnede med?

”Ja, især de to piger som jeg var tættest med på turen. Det var også fedt at se kursuslederne igen. Og på hovedbanen fik jeg også snakket med nogle elever fra de andre destinationer, for eksempel Torquay, og det var spændende at høre om deres sprogrejser”

Nogle af kursuslederne, som selvfølgelig også deltog i Reunion Party

Hvad er det særlige ved de venner man får på en sprogrejse?

”Det er bare helt specielt, fordi man deler nogle interesser og går igennem nogle ting sammen. Man har ligesom nogle fælles oplevelser og en fælles forståelse, som dem hjemme i klassen i Danmark ikke helt kan forstå”

Vil du holde kontakt med dine EF-venner fremadrettet?

”Ja, jeg snakker på Snapchat og Skype med mine venner fra rejsen”

Skal du på sprogrejse igen?

”Jeg vil helst sikkert gerne afsted igen. Jeg har haft fransk et par år i skolen, og vil måske spare sammen til en tur til Frankrig næste gang”

 

Klik her, hvis du vil læse mere om de mange forskellige destinationer og programmer vi har til dig, der vil ud i verden og lære sprog.